Facturering reparaties

Meer over reparaties ...

 

De facturering van reparaties is conform de facturering van uitgevoerde werkzaamheden in het serviceproces. Meer ...

 

Prodin biedt u de mogelijkheid om reparaties tussentijds te factureren. Een mooi praktijkvoorbeeld hiervan is het vervangen van een defect artikel door een ruilartikel waarbij het ruilartikel al naar de klant wordt opgestuurd voordat het defecte artikel is ontvangen. De reparatie blijft open staan om de ontvangst van het defecte artikel te bewaken, maar u factureert direct na levering het geleverde ruilartikel.

 

Naast facturering op rekening biedt Prodin u bovendien de mogelijkheid om reparaties direct aan de kassa af te rekenen op het moment dat de klant de reparatie komt ophalen. U activeert deze functionaliteit vanuit de constanten. Voorwaarde is uiteraard dat balieverkoop met kassa in uw Prodin licentie is opgenomen.

 

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved