Kiescode |
Omschrijving |
- |
Correspondentiescherm |
Het correspondentiescherm is onderdeel van het Prodin documentbeheer. U vraagt het scherm op de tekstbutton met 'Word'-logo. Prodin presenteert u een scherm met de onderstaande rubrieken.
Rubriek |
Toelichting |
|||||||||||||||||||||||||
Adressering |
||||||||||||||||||||||||||
Relatie |
Prodin neemt automatisch de relatie en contactpersoon over. Dit is afhankelijk van de entiteit zoals beschreven in de onderstaande tabel.
De contactpersoon kunt u altijd wijzigen in een ander contactpersoon uit het netwerk van de relatie. Het is niet mogelijk om zakelijke correspondentie te versturen naar een handmatig ingegeven contactpersoon.
|
|||||||||||||||||||||||||
Contactpersoon |
||||||||||||||||||||||||||
Correspondentie |
||||||||||||||||||||||||||
Sjabloon |
Keuze van een document sjabloon uit de centrale documententabel. U kunt hier alleen de sjablonen kiezen die van toepassing zijn voor de betreffende entiteit. Prodin presenteert de sjablonen op alfabetische volgorde.
Het sjaboon zorgt ervoor dat het document juist in de dossiers wordt opgenomen. Bovendien kunt u een Word sjabloon hieraan koppelen die Prodin dan automatisch gebruikt. Indien u geen Word sjabloon gekoppeld heeft, vraagt Prodin u hierom voor het document te genereren. |
|||||||||||||||||||||||||
Omschrijving |
Met deze omschrijving wordt het document in het dossier opgenomen. Bovendien krijgt de eventuele taak in de workflow deze omschrijving. |
|||||||||||||||||||||||||
Opnemen in dossier |
Hiermee geeft u aan of het document in de dossiers opgenomen moet worden. Prodin neemt het document op in het dossier van de entiteit waaruit de correspondentie is opgestart (bv. het relatiedossier bij een brief vanuit de relatie-cockpit en het verkooporderdossier bij een document vanuit de verkooporder).
Indien u het document opvolgt via de workflow, plaatst Prodin het document tevens automatisch in het taakdossier. |
|||||||||||||||||||||||||
Taak in workflow |
Hiermee geeft u aan of u een taak in de workflow wil aanmaken om het verstuurde document te kunnen opvolgen. Indien u hiervoor kiest, maakt Prodin automatisch een taak aan en vult de rubrieken met de onderstaande waarden.
Let op dat als u bij het sjabloon geen 'Soort taak' heeft vastgelegd het niet mogelijk is om een taak te genereren.
De rubrieken 'Status', 'Prioriteit' en 'Notificatie' worden overschreven met de eventuele persoonlijke rubrieksafhandeling van de medewerker.
Indien u het document vanuit de offerte genereert, koppelt Prodin de taak ook aan de betreffende offerte.
|
|||||||||||||||||||||||||
Opvolgen door |
Hiermee geeft u aan wie het gegenereerde document moet opvolgen. Standaard vult Prodin hier de medewerker zelf in. U kunt kiezen voor een andere medewerker of de vertegenwoordiger van de relatie. De opvolgingsdatum berekent Prodin op basis van de instellingen bij de sjabloon.
Indien u kiest voor opvolging door de vertegenwoordiger waarbij geen medewerker is vastgelegd, vult Prodin de medewerker zelf in voor het opvolgen van de taak.
Deze rubrieken zijn alleen van toepassing indien u gekozen heeft voor een taak in de workflow en bij de geselecteerde sjabloon een taaksoort is vastgelegd. |
|||||||||||||||||||||||||
Datum opvolgen |
||||||||||||||||||||||||||
Versie MS Office |
De versie die u van Microsoft Office gebruikt op deze werkplek. Als voorkeur neemt Prodin de versie uit uw persoonlijke instellingen over. |
Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved