Meer over Mobile Field Service ...
Het aanmaken van een nieuwe melding is speciaal bedoeld voor monteurs die bijvoorbeeld een avond- of weekenddienst draaien en eventuele storingen direct gemeld krijgen (zonder dat in Prodin een servicemelding is geregistreerd). Na het aanmaken van de melding vervolgt u de registratie van werkzaamheden conform reguliere meldingen.
Rubriek |
Toelichting |
|
Nieuwe Service-order |
||
Datum/tijd |
De datum en tijd waarop u de melding in Prodin MFS registreert. Prodin vult deze automatisch. |
|
Contactpersoon |
Naam van de contactpersoon. |
|
Referentie klant |
Eventuele referentie van de klant. |
|
Service-object |
Omschrijving van het service-object. |
|
Omschrijving |
Omschrijving (one-liner) en uitgebreide omschrijving van de melding. |
|
Toelichting |
||
Installatie-adres |
||
Naam |
De NAW-gegevens van het installatie-adres. |
|
Straat + huisnr |
||
Postcode |
||
Plaats |
||
Telefoon |
Om veiligheidsredenen is niet uw volledige relatiebestand, contactpersonenbestand en installed-base in Prodin MFS beschikbaar. Dit voorkomt dat deze bedrijfscritische informatie in verkeerde handen valt indien de betreffende laptop zoek raakt.
Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved