Open topic with navigation
Mobile Field Service
Prodin Mobile
Field Service (Prodin|MFS) is de mobiele oplossing voor de hedendaagse servicemonteur. Prodin MFS kan volledige off-line werken waardoor de servicemonteur ook volledig ondersteund blijft worden op plekken waar de ontvangst slecht is. Uiteraard vindt er volledige synchronisatie van de data plaats op het moment dat er weer verbinding met de backoffice is.
Belangrijke
kenmerken van Prodin MFS zijn:
- De
door de monteur uit te voeren werkzaamheden zijn direct zichtbaar op het
mobiele device.
- Het
backoffice heeft altijd inzicht in de status van orders (de monteur is
onderweg naar een klus, de monteur is bezig met een klus of de monteur
heeft de klus afgerond).
- De
monteur heeft uitgebreide informatie vanuit Prodin (onderhoudhstorie,
storingen, et etcetera) direct tot zijn/haar beschikking.
- Registratie
van bestede uren en verbruikte materialen vindt direct plaats door de
monteur. Het backoffice hoeft geen ingevulde werkbriefjes meer over te
tikken.
- De
klant geeft akkoord middels een handtekening op het mobiele device. U
heeft de mogelijkheid om de klant automatisch via e-mail een bevestiging
hiervan te geven.
- Facturering
kan direct plaatsvinden na uitvoering van het onderhoud. Dit gebeurt uiteraard
door de backoffice.
Meer over
Prodin
MFS client applicatie ...
Meer over
retourneren vervangen
serienummers ...
Meer over
melden voortgang werkzaamheden
...
Meer over devices ...
Activeren functionaliteit
Deze functionaliteit
activeert u in de constanten
(indien onderdeel van uw Prodin licentie).
- Services
definiëren voor het synchroniseren van de agenda en de registraties. Starten/stoppen
van deze services vanuit 9860. De services draaien op de Prodin server.
- Bij
de medewerker moet een magazijn vastgelegd zijn.
- Voortgangscodes.
De Prodin Online Help is gebaseerd op Prodin MFS versie 3.4 build 1.
Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved