Notificatie statuswijziging meldingen

Meer over servicemeldingen ...

 

In de praktijk is het vaak wenselijk om de klant op de hoogte te stellen van wijzigingen in de status van een melding. Dit kan zijn direct na registratie van de melding ter bevestiging en terugkoppeling van het meldingsnummer voor toekomstige correspondentie, nadat de melding is afgehandeld of tussentijds indien er een relevante wijziging heeft plaatsgevonden.

 

Prodin biedt u de mogelijkheid om bij het wijzigen van de eigen status van de servicemelding automatisch een notificatie te versturen. U configureert dit in de stamgegevens van de eigen statuscodes. Daarnaast heeft u vanuit de melding de mogelijkheid om handmatig een notificatie te versturen. U heeft de mogelijkheid om de inhoud van de notificatie aan te passen aan de statuswijziging (bijvoorbeeld bij het registreren van de melding verstuurt u een andere notificatie dan bij een afgehandeld melding) door verschillende notificatiesoorten aan te leggen.

 

Het handmatig versturen van een notificatie vanuit de servicemelding vindt plaats via de communicatie button. Prodin presenteert de beschikbare notificaties in een pop-up waarna u de juiste notificatie selecteert.

 

De notificatie is een zakelijk document met als uitgangspunt dat deze automatisch gemaild wordt naar de contactpersoon van de melding en de contactpersoon die de melding heeft gemeld. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om de notificatie naar één of meerdere vaste contactpersonen (bv. de servicedesk van de klant) te sturen. Om te voorkomen dat u bij de notificatie iedere keer het communicatiescherm gepresenteerd krijgt, adviseren wij om in uw persoonlijke instellingen vast te leggen dat bij Prodin geen communicatiescherm toont bij de notificatie (keuze 'Afhandeling documenten').

 

De standaard inrichting van Prodin voorziet in een drietal notificatiesoorten:

 

U heeft uiteraard de mogelijkheid om de standaard inrichting aan te passen aan uw specifieke eisen en wensen. De inhoud van de notificaties (mailberichten) is volledig aan te passen via StreamServe.

 

In de praktijk kan het wenselijk zijn om de verzonden e-mail automatisch te archiveren in het dossier van de servicemelding. Dit betreft een speciale inrichting van de mailarchivering die wij voor u kunnen verzorgen. Indien u hiervan gebruik wilt maken, kunt u een mail sturen naar services@prodin.nl

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved