U bent hier:Business Processen > Servicemeldingen

Servicemeldingen

Meer over Business Processen ...

 

Proces Visualisatie

 

 

Procesbeschrijving

Voor het registreren en afhandelen van storingen, reparaties en vragen over service-objecten maakt u gebruik van servicemeldingen. Alle relevante gegevens die u nodig heeft voor een snelle en efficiënte verwerking heeft u on-line tot uw beschikking. U kunt hierbij denken aan:

 

Het proces begint altijd met identificatie van de klant, het service-object en het probleem (call-take). De verdere afhandeling van het proces is afhankelijk van de complexiteit van de melding.

 

U kunt de werkzaamheden factureren op basis van nacalculatie of op basis van een fixed-price.

 

Een speciale variant van reparaties is de RMA-afhandeling. Meer ...

 

Meer over meldingssoorten en afhandeling ...

Meer over garantie afhandeling ...

Meer over storingscodes en oplossingen ...

Meer over statusafhandeling ...

Meer over notificatie statuswijziging meldingen ...

Meer over journalisering ...

 

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved