Handleiding

Kiescode

Omschrijving

3850

Servicemeldingen (diagnosescherm)

 

Meer over diagnoses ...

 

Het diagnosescherm start u direct vanuit de servicemelding met de betreffende button.

 

Tabblad 'Diagnose'

 

Rubriek

Toelichting

 

Mogelijke oplossing

De mogelijke oplossing is opgebouwd uit twee delen:

  • Oplossingscode
  • Uitgebreide omschrijving

 

Meer ...

 

Garantie

U geeft hier aan of het oplossen van het probleem onder garantie valt. Prodin gaat er initieel vanuit dat dit alleen onder garantie plaatsvindt, indien het betreffende service-object nog in garantie is. Houdt u er rekening mee dat deze code puur informatief is. Bij de daadwerkelijke registratie van de werkzaamheden bepaalt u of de werkzaamheden aan de klant worden doorberekend.

 

Uren

U calculeert hier het benodigd aantal uren gespecificeerd per dienst voor het oplossen van de servicemelding. U kunt alleen de diensten selecteren die bij de stamgegevens van de betreffende objectsoort zijn vastgelegd.

 

Materiaal

U calculeert hier het benodigde materiaal voor het oplossen van de servicemelding.

 

 

Button

Toelichting

Registratie

Hiermee start u registratie werkzaamheden voor de 'Diagnose' service-order. De button is uiteraard alleen beschikbaar indien er daadwerkelijk een 'Diagnose' service-order aanwezig is.

Wijzigen status

Hiermee wijzigt u de status van de melding. Meer ...

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved