Reparaties - afhandeling met de leverancier

Meer over reparaties ...

 

De afhandeling met de leverancier is speciaal bedoeld voor het uitbesteden van reparaties. In de praktijk betekent dit dat de leverancier het defecte artikel repareert of vervangt door een ruilartikel. De afhandeling is in beide gevallen identiek.

 

De afhandeling met de leverancier vindt plaats conform het uitbesteden van werkzaamheden (soort 'Uren en materiaal'). Meer ...

 

De afhandeling met de klant is opgebouwd uit twee scenario's:

 

Verzenden van het defecte artikel naar de leverancier (scenario 4)

De verzenden van het defecte artikel registreert u direct vanuit de servicemelding (zie hiervoor de handleiding). Prodin voert hiervoor automatisch de onderstaande handelingen uit:

 

Ontvangen van het retour artikel van de leverancier (scenario 5)

De ontvangst van het retour artikel registreert u direct vanuit de servicemelding (zie hiervoor de handleiding). Prodin voert hiervoor automatisch de onderstaande handelingen uit:

 

 

 

 

 

Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved