Kiescode |
Omschrijving |
3850 |
Servicemeldingen (diagnosescherm) |
Meer over diagnoses ...
Het diagnosescherm start u direct vanuit de servicemelding met de betreffende button.
Tabblad 'Diagnose'
Rubriek |
Toelichting |
|
Mogelijke oplossing |
||
De mogelijke oplossing is opgebouwd uit twee delen:
Meer ... |
||
Garantie |
||
U geeft hier aan of het oplossen van het probleem onder garantie valt. Prodin gaat er initieel vanuit dat dit alleen onder garantie plaatsvindt, indien het betreffende service-object nog in garantie is. Houdt u er rekening mee dat deze code puur informatief is. Bij de daadwerkelijke registratie van de werkzaamheden bepaalt u of de werkzaamheden aan de klant worden doorberekend. |
||
Uren |
||
U calculeert hier het benodigd aantal uren gespecificeerd per dienst voor het oplossen van de servicemelding. U kunt alleen de diensten selecteren die bij de stamgegevens van de betreffende objectsoort zijn vastgelegd. |
||
Materiaal |
||
U calculeert hier het benodigde materiaal voor het oplossen van de servicemelding. |
Button |
Toelichting |
Registratie |
Hiermee start u registratie werkzaamheden voor de 'Diagnose' service-order. De button is uiteraard alleen beschikbaar indien er daadwerkelijk een 'Diagnose' service-order aanwezig is. |
Wijzigen status |
Hiermee wijzigt u de status van de melding. Meer ... |
Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved